31. oktober 2013

ER DU DIABETIKER ?



Har du brug for hjælp til at få kontrol over din diabetes?


Måske er du helt ny med diagnosen eller også har du brug for hjælp og støtte fordi det hele kan være lidt svært ?

Jeg kan hjælpe dig med at komme på rette køl, så du lærer at håndtere dit blodsukker bedst muligt. Uanset om du er type 1 eller 2

Forudsætningen er, at du er i dialog med din læge/ambulatorium omkring evt. medicinering.

Jeg ved at det ikke altid er lige nemt og jeg vil være her til at råde og vejlede dig og forsyne dig med værktøjer og materialer, der kan hjælpe dig rigtig godt på vej.
Kostomlægning er måske en nødvendighed og det kan være svært nok i sig selv.

Jeg tilbyder dig følgende forløb:

6 uger:

- Du modtager hver uge en mail med tips og motivation
- Kostråd til den kommende uge
- E-bog: "Tag kontrol over dit blodsukker"
- Du sender blodsukkerskema til mig hver uge
- Vi reflekterer sammen over ugen der er gået (pr. chat eller mail)
- Du kan hele forløbet igennem stille mig spørgsmål, som jeg besvarer indenfor 24 timer


Forud for opstart vil jeg bede dig udfylde et skema, som vil give mig et indblik i hvordan du og dine vaner er.
Jeg vil også bede dig skrive din kost ned for fire dage.

Det handler om DIG og hvordan DU bedst kan opnå dine mål.

Det er muligt at tilkøbe telefon eller Skype sessioner, hvis du har behov for en personlig samtale.
Se mere i Shoppen

Jeg "holder dig i hånden" HELE vejen

Hvad er resultatet ?
Det er meget individuelt, hvordan mennesker håndterer deres livsstilsændringer.
Du vil opnå det overskud og den hjælp du har brug for, til at gennemføre din kostomlægning.
Herudover vil du forhåbentligt få indøvet nogle rigtig gode nye vaner, til din nye livsstil og opnå at have bedre kontrol over dit blodsukker.

Du vil opleve mere energi, mindre stress og bedre søvn.

Er du klar til at lade mig hjælpe dig med at hjælpe dig selv ?

Bestil dit forløb her

Email Facebook Pinterest Twitter LinkedIn Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes